Please recommend my blog.

Monday, August 11, 2008

Grønt Græsh og JuJu

Ja, så kom min skumle fortid igen kravlende, og hvor var det super hyggeligt!

Jeg fik en mail fra Bjarke, fra de gode gamle dage i Gørnt Græsh.

Vi fik hygget, set gården og Bjarkes fantastiske studie, hørt Runes band Juju Fabulous, som VARMT kan anbefales (www.jujufab.dk). Vi fik også hils på Marianne og Karsten. Det glæder mig i den grad at se at de lever livet og arbejder med de ting de brænder for. Jeg var så heldig at Marianne gav mig et eksemplar af hendes første bog (hun har 16 udgivet!!!), tilegnet Monique og jeg. Tusind tak for det, Marianne, det betyder meget.

Hvor var det dejligt at se en så glad familie hygge sig så meget. Jeg er dødmisundelig over hvor rart de ser ud til at have det sammen. Jeg tror vi alle kan lære noget af familien Slot.

Visittet og det at se at de alle arbejder med noget som virkeligt interesserer dem har virkeligt fået mig til at tænke over jobbet. Det får mine dage på NKT til at virke uendeligt kedelige. Det må jeg sgu se at få gjort noget ved.

En ide om en gendannelseskoncert med Grønt Græsh blev også foreslået, og det kunne da være super sjov at lave noget i den stil.

11082008986

Grønt Græsh anno ca. 1994

IMG_9394

Grønth Græsh - 14 år senere!

 

pano

...og Juju Fab i fuld bredde!

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting on my blog. I really appreciate your input. For general clarity, please post your comment in English. :)